Animevampires
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Live as a vampire...
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het gerucht klopt toch

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Murtagh

Murtagh


Man Aantal berichten : 160
Leeftijd : 29
Woonplaats : Jaaa...
Registration date : 12-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 23
Extra kracht: Kan dingen laten zweven en ergens heen sturen.
Partner: -

Het gerucht klopt toch - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gerucht klopt toch   Het gerucht klopt toch - Pagina 3 I_icon_minitimewo 18 maa 2009, 1:15 am

"We kunnen naar een afgelegen plekje op het strand gaan, daar is toch nooit iemand." zei Murtagh, terwijl hij andere plekken overdacht. "Maar dan moeten we wel nog even langs mijn schuilplek, ik heb mijn zwembroek niet aan, en ik heb geen zin om naakt te zwemmen! En daarbij, het is geen nudistenstrand."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ino

Ino


Vrouw Aantal berichten : 160
Registration date : 14-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 17 jaar
Extra kracht: Het weer.
Partner: Nee

Het gerucht klopt toch - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gerucht klopt toch   Het gerucht klopt toch - Pagina 3 I_icon_minitimewo 18 maa 2009, 10:14 am

''kej ik heb mijn bikini onder m'n kleren dus ik hoef het niet meer op te halen'' zei ze en grinnikte.
Ze keek rustig naar Murtagh en wachtte tot ze gingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Murtagh

Murtagh


Man Aantal berichten : 160
Leeftijd : 29
Woonplaats : Jaaa...
Registration date : 12-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 23
Extra kracht: Kan dingen laten zweven en ergens heen sturen.
Partner: -

Het gerucht klopt toch - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gerucht klopt toch   Het gerucht klopt toch - Pagina 3 I_icon_minitimewo 18 maa 2009, 12:46 pm

"Ok, wacht hier, ik ben zo terug." zei Murtagh, en hij verdween. Een paar minuten later kwam hij weer terug, hij had zijn zwembroek onder zijn broek aan gedaan, en hij had zijn jasje uitgedaan. "Daar ben ik weer, zullen we lopen ov er in een keer naartoe gaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ino

Ino


Vrouw Aantal berichten : 160
Registration date : 14-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 17 jaar
Extra kracht: Het weer.
Partner: Nee

Het gerucht klopt toch - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gerucht klopt toch   Het gerucht klopt toch - Pagina 3 I_icon_minitimewo 18 maa 2009, 12:48 pm

Ino ging op het muurtje zitten en wachtte rustig op Murtagh.
Toen hij er weer was sprong ze rustig van het muurtje af. ''laten we een wedstrijdje gaan doen'' zei ze en grijnsde.
Ze sprong op een winkel en keek uitdagend naar hem. ''wie als eerste bij het strand is'' zei ze lachend en sprong ervandoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Murtagh

Murtagh


Man Aantal berichten : 160
Leeftijd : 29
Woonplaats : Jaaa...
Registration date : 12-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 23
Extra kracht: Kan dingen laten zweven en ergens heen sturen.
Partner: -

Het gerucht klopt toch - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gerucht klopt toch   Het gerucht klopt toch - Pagina 3 I_icon_minitimewo 18 maa 2009, 12:51 pm

"Doen we!"riep murtagh enthousiast en sprong op een gebouw, meteen begon hij te rennen en te springen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het gerucht klopt toch - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gerucht klopt toch   Het gerucht klopt toch - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het gerucht klopt toch
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animevampires :: De stad en het gebied eromheen. :: De stad-
Ga naar: