Animevampires
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Live as a vampire...
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 ooit wel eens...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Forest

Forest


Man Aantal berichten : 77
Woonplaats : *********** duidelijk genoeg? :P
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 18 jaar
Extra kracht: teleporteren
Partner: -

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 10:10 am

Forest zat aan het meer en keek naar zijn spiegelbeeld, even zag hij de vampieren verschijnen die hij was tegen gekomen... Hij ging even naar achteren zodat hij zijn spiegelbeeld niet meer zag en even later keek hij weer naar zijn spiegelbeeld. Hij zag eruit als een vampier... ooit word ik een vampier... zo is de wereld... dacht hij en zuchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman
Admin
Zelman


Aantal berichten : 287
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 18 jaar
Extra kracht: Vuur
Partner: -

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 10:22 am

Zelman kwam tevoorschijn gestapt uit de bossen. Hij keek naar Forest en grijnsde lichtjes. ''en al een vampier? of heeft niemand je nog kunnen pakken'' vroeg hij grijnsend. Zijn scherpe hoektanden waren zichtbaar en een sigaret zat in zijn mond waar een enkele keer een rook pluimpje van weg zweefde. Hij leunde tegen een boom aan en wachtte kalm op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animevampires.actieforum.com
Forest

Forest


Man Aantal berichten : 77
Woonplaats : *********** duidelijk genoeg? :P
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 18 jaar
Extra kracht: teleporteren
Partner: -

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 10:24 am

Forest draaide zich om. "Nee, wou jij het dan gaan doen?" vroeg Forest uitdagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman
Admin
Zelman


Aantal berichten : 287
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 18 jaar
Extra kracht: Vuur
Partner: -

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 10:27 am

Zelman stond op. ''daag me niet uit gast want ik zet m'n tandjes zo in die nek van je'' zei hij en grijnsde lichtjes. De scherpe hoektanden van Zelman werden iets langer. Hij hield er wel van als hij werdt uit gedaagt. Dat was iedergeval leuker dan dat iemand zich liet pakken. Dan was het in no-time gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animevampires.actieforum.com
Forest

Forest


Man Aantal berichten : 77
Woonplaats : *********** duidelijk genoeg? :P
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 18 jaar
Extra kracht: teleporteren
Partner: -

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 10:28 am

"Wat als ik het wel doe?" vroeg Forest koppig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman
Admin
Zelman


Aantal berichten : 287
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 18 jaar
Extra kracht: Vuur
Partner: -

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 10:30 am

''dan zet ik mijn tandjes lekker in je nek en ben je ook een vampier, zal je goed staan'' zei hij en grijnsde vals. Hij liep rustig op forest af. Hij keek kort naar de nek van Forest en keek hem daarna weer recht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animevampires.actieforum.com
Forest

Forest


Man Aantal berichten : 77
Woonplaats : *********** duidelijk genoeg? :P
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 18 jaar
Extra kracht: teleporteren
Partner: -

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 10:31 am

"Alsof ik dat zomaar zou laten gebeuren..." zei Forest rustig terwijl hij iedere beweging van Zelman volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman
Admin
Zelman


Aantal berichten : 287
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 18 jaar
Extra kracht: Vuur
Partner: -

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 10:33 am

''ow wacht maar je zult zien dat je ineens iemand van ons zal zijn'' zei hij grijnsend. Zijn ogen begonnen te gloeien. En een grote vlam vuur vloog op Forest af. Zelman grijnsde vals. Hij zou eerst nog even gaan spelen met Forest.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animevampires.actieforum.com
Forest

Forest


Man Aantal berichten : 77
Woonplaats : *********** duidelijk genoeg? :P
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 18 jaar
Extra kracht: teleporteren
Partner: -

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 11:04 am

Forest keek naar het vuur en stapte achteruit; recht in het water. Hij kwam boven en keek naar Zelman waarna hij aan de andere kant weer uit het water kwam. "Kom me maar halen Zelman..." zei hij zacht terwijl hij naar Zelman keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mearl

Mearl


Vrouw Aantal berichten : 132
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 10
Extra kracht: kan water sturen
Partner: nog niet

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 11:06 am

Mearl had het gehoorde en was een stukje verderop geland ze gaf Pearl een aaitje over haar kop en vloog daarna geruisloos naar Forest toe je hoorde haar vleugels niet eens klapperen.
Ze keek naar zijn nek en grijnsde naar Zelman ze knikte lief naar hem en wachte op een knikje dat zij het mocht doen.
Toen ze geen knikje terug kreeg en niet wou wachten duwde ze het haar van Forest langzaam weg en beet in zijn nek "nu dus wel." zei ze met een grijns.
Ze werd moe van het vliegen en storte in een op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Forest

Forest


Man Aantal berichten : 77
Woonplaats : *********** duidelijk genoeg? :P
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 18 jaar
Extra kracht: teleporteren
Partner: -

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 11:08 am

Forest voelde de tanden van Mearl in zijn nek, en hij viel met zijn knieen op de grond. "Slim van je..." zei hij zacht terwijl zijn blauwe ogen rood werden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman
Admin
Zelman


Aantal berichten : 287
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 18 jaar
Extra kracht: Vuur
Partner: -

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 11:08 am

Zelman keek naar Mearl en grijnsde. ''kijk nou ik hoefde er niet eens moeite voor te doen'' zei hij en liet en kort vals lachje horen. Hij verscheen ineens voor Forest met het vuur omzich heen. Het vuur verdween hij keek naar het bloed dat uit de nek van Forest droop. Hij keek daarna naar Mearl en knikte kort als begroeting.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animevampires.actieforum.com
Forest

Forest


Man Aantal berichten : 77
Woonplaats : *********** duidelijk genoeg? :P
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 18 jaar
Extra kracht: teleporteren
Partner: -

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 11:11 am

Forest hield zijn hand op zijn nek. "Ik zal heus wel iets anders vinden om me te amuseren..." zei hij rustig terwijl hij naar Zelman grijnsde. Zijn hoektanden werden wat langer en hij stond op. "Vampieren onder elkaar..." zei hij daarna rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mearl

Mearl


Vrouw Aantal berichten : 132
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 10
Extra kracht: kan water sturen
Partner: nog niet

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 11:13 am

Mearl stond zwak op en keek naar Forest die zich op zijn knieën liet vallen "bedankt." zei ze zacht en liep langzaam naar Zelman toe en knikte terug.
Ze keek naar het water en stuurde het water even om haar heen het zag er mooi uit hoe het water om haar heen zweef het kostte wel kracht, maar dat zou wel goed komen.
Ze liet het water om haar hele lichaam heen razen ze zweefde zelfs een stuk omhoog dat het water ook onder haar voeten door kon.
Op een gegeven moment had ze gewoon geen puf meer en viel slap neer op de grond ze ademde zwaar dat was niet echt slim.
Al het water kwam op haar terecht weer iets wat niet slim was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Forest

Forest


Man Aantal berichten : 77
Woonplaats : *********** duidelijk genoeg? :P
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 18 jaar
Extra kracht: teleporteren
Partner: -

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 11:15 am

Forest keek naar Mearl. "Nou, ik werd liever gebeten door Yuuki..." zei hij grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman
Admin
Zelman


Aantal berichten : 287
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 18 jaar
Extra kracht: Vuur
Partner: -

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 11:15 am

Zelman knikte langzaam en grijnsde. Hij legde een hand op de schoude van Forest en grijnsde lichtjes. ''welkom bij de vampieren Forest'' zei hij rustig en nam een sigaret in zijn mond en keek even omzich heen en daarna weer naar Forest. ''ook een?'' vroeg hij en hield het pakje met sigarette omhoog. Daarna keek hij verbaasde naar Mearl en zuchtte. HIj liep naar haar toe en tilde haar op. ''niet zo slim van je he?'' zei hij kort en grijnsde lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animevampires.actieforum.com
Forest

Forest


Man Aantal berichten : 77
Woonplaats : *********** duidelijk genoeg? :P
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 18 jaar
Extra kracht: teleporteren
Partner: -

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 11:16 am

"Nee dank je..." zei Forest terwijl hij naar Zelman keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mearl

Mearl


Vrouw Aantal berichten : 132
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 10
Extra kracht: kan water sturen
Partner: nog niet

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 11:17 am

"nee niet echt." mompelde ze en grijnsde toen hij haar op tilde ze was nog net iets te zwak om zelf te lopen XD.
"waar zou ik kunnen slapen?" vroeg ze slap en sloot haar ogen en viel langzaam in een diepe slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Forest

Forest


Man Aantal berichten : 77
Woonplaats : *********** duidelijk genoeg? :P
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 18 jaar
Extra kracht: teleporteren
Partner: -

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 11:17 am

"Niet bij mij..." beet forest naar Mearl.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman
Admin
Zelman


Aantal berichten : 287
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 18 jaar
Extra kracht: Vuur
Partner: -

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 11:18 am

''nou blijkbaar in mijn armen'' zei Zelman kort en grijnsde terwijl hij naar de slapende Mearl keek. Daarna keek hij even naar Forest. ''kej'' zei hij en grijnsde lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animevampires.actieforum.com
Mearl

Mearl


Vrouw Aantal berichten : 132
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 10
Extra kracht: kan water sturen
Partner: nog niet

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 11:22 am

Mearl draaide haar hoofd om en ademde nog steeds een beetje lastig, maar dat zou later wel overgaan.
"hhmm." mompelde ze toen ze droomde dat ze weer gewoon was en niet zo angstaanjagend het was wel een mooie droom met haar ouders broers en zussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman
Admin
Zelman


Aantal berichten : 287
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 18 jaar
Extra kracht: Vuur
Partner: -

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 11:24 am

''ik ga maar, ik ga een slaap plek voor haar zoeken'' zei hij kort en snoof even. Hij keek naar Forest en knikte kort. Daarna sprong hij omhoog met Mearl in zijn armen en sprong op een boom en verdween tussen de bossen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animevampires.actieforum.com
Forest

Forest


Man Aantal berichten : 77
Woonplaats : *********** duidelijk genoeg? :P
Registration date : 07-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 18 jaar
Extra kracht: teleporteren
Partner: -

ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitimema 09 maa 2009, 11:56 am

Forest keek naar Zelman. "Een ding begrijp ik niet... alle vampiers tonen respect voor elkaar, zelfs degene die de ander het leven als mens zuur heeft gemaakt..." zei hij zacht tegen zichzelf. Waarschijnlijk zou hij daar verandering in brengen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ooit wel eens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ooit wel eens...   ooit wel eens... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ooit wel eens...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nooit eens rust

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animevampires :: De stad en het gebied eromheen. :: Het meer-
Ga naar: