Animevampires
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Live as a vampire...
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nikkie

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nikkie

Nikkie


Vrouw Aantal berichten : 154
Registration date : 14-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 16
Extra kracht: het is niet echt een kracht maar een gave met geesten praten.
Partner: nee nog niet

Nikkie Empty
BerichtOnderwerp: Nikkie   Nikkie I_icon_minitimezo 22 maa 2009, 1:54 am

naja omdat iedereen het doet doe ik het ook maar eventjes ook al ben ik hier wel langer dan vandaag XD.
Nikkie heeft een broer Zelman en hun vader was overleden.
Ze gingen uit dit stadje weg, maar Zelman wou blijven en bleef dus ook.
In het nieuwe stadje aangekomen gingen ze naar een huisje toe waar een kelder in zat alleen wist ze dat niet.
Een weekje later toen ze helemaal klaar waren met de verhuizing, alleen moesten er nog wat kleine dingetjes gebeuren een huis is namelijk nooit af, ontmoette Nikkie een man die haar wel leuk leek ze was toen ongeveer 10 jaar.
De eerste paar dagen deed de man heel aardig, maar na een tijdje begon hij haar te mishandelen en zou hij haar moeder ontmoete.
Ik zeg maar hoe kun je beter een kind mishandelen dan een relatie te hebben met de moeder of vader.
Hij bracht haar altijd naar de kelder als ze iets had gezecht dat hij niet leuk vond of hem niet aantsond.
In de kelder bracht hij haar naar een geïsoleerde kamer en waar je dus gewoon kan schreeuwen, maar niemand hoort je aan de buitekant van de kamer.
Daar mishandelde hij haar dan ongeveer iedere nacht.
Als ze op de dag zelf tien keer iets had gezegd wat hem niet aan stond kreeg ze dus ook tien keer een zweepslag en telkens op een andere plek.
Toen ze 12 was werd ze ongesteld en hij wist het op een manier.
Hij heeft haar sinds die nacht ongeveer 3 keer in een week (soms meer soms minder) verkracht omdat hij het leuk vond en blijkbaar haar hart wou breken door een kind met haar te krijgen.
Zo ging hij dus 4 jaar door tot de keer dat ze zwanger van hem raakt.
Ze bleef daar zo lang dat je de foetus (het kleine heele kleine baby'tje) er niet meer uit kon halen.
Dus dat je geen abortus meer kon doen.
En toen merkte ze dat ze zwanger was en is weggelopen.
Hij volgde haar nog tot gisteren toen heeft Zelman hem vermoord.
En nog steeds heeft ze het baby'tje in haar buik zitten en zal ooit geboren worden.

(wil je de baby zijn stuur me dan een pm of pb licht eraan hoe je het noemt XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nikkie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huisje van Nikkie en Xenia.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animevampires :: Algemeen :: Vampiers-
Ga naar: