Animevampires
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Live as a vampire...
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 het lucht je hart topic ;)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nikkie

Nikkie


Vrouw Aantal berichten : 154
Registration date : 14-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 16
Extra kracht: het is niet echt een kracht maar een gave met geesten praten.
Partner: nee nog niet

het lucht je hart topic ;) Empty
BerichtOnderwerp: het lucht je hart topic ;)   het lucht je hart topic ;) I_icon_minitimema 16 maa 2009, 9:14 am

hier lucht je gewoon je hart op het is altijd prettig om je problemen aan iemand te vertellen en een advies te krijgen.
En doe het vooral als het belangrijk is.
Ik begin maar met een heel goed half goed, het is wat jij vind, verhaal.
Ik heb morgen mijn boekbespreking en heb het nog steeds niet uit mijn kop geleerd.
Ik hoef alleen nog de informatie van de schrijfster uit mijn hoofd te leren.
En de rest zou je zelf wel moeten weten dus over de hoofdpersonen en wat er vooraf is gebeurd.
Dan bedoel ik dus wat er is gebeurd voor het stukje dat je gaat lezen heel logisch dus.
Dus dat is al makkelijk en nog makkelijker is ik kan geen informatie over de tekenares vinden best wel errie maar goed ik zou graag tips willen om het stuk uit mijn kop te leren.
Wacht ik stuur mijn hele boekbespreking hiero en het stukje wat ik ga voorlezen doe ik maar in het kort Wink
Ik hou mijn boekbespreking over Het Tranenmeer.
Ik heb het gekozen, omdat ik het een leuk boek vond en ik wou dat jullie er ook wat over te weten zouden komen.
De hoofdpersonen zijn:
Jord: hij is zestien jaar en het lot van deltora ligt echt in zijn handen.
Hij moet de zeven edelstenen zoeken voor de gordel die ervoor zal zorgen dat de duistere shadowheer weg zal gaan.
In het laatste boek staat een aangename verrassing voor hem te wachten.
Barda: Barda was vroeger paleis wacht.
Het is een oudere man en zal Jord helpen met zijn zoektocht naar de zeven stenen die op enge plekken zitten verstopt.
Jasmine: Jasmine is even oud als Jord en een geheimzinnige meid met een geel klein beestje dat altijd op haar schouders zit dit beestje heet Filli
Ze heeft ook een kraai die haar helpt.
Samenvatting:
Dit boek gaat over een land Deltora genaamd.
Het land was verdeeld door zeven stammen en elke stam had een eigen steen die een speciale kracht bezat.
Een man Adin genaamt maakte een gouden gordel met zeven legen plekken voor de stenen.
Hij ging naar de stammen toe om zijn plan te zeggen en vooral te vragen of ze de talismannen in die gordel zouden willen doen.
Eerst wouden de stammen het niet, maar later stemde ze toch toe om ze erin te laten zetten.
Dat ging even over de gordel en het verleden en nu gaan we naar het heden.
De shadowheer een slechte man had de gordel te pakken gekregen en alle stenen op een gevaarlijke plaats verstopt.
Jord kreeg de opdracht om die stenen op te halen en in de gordel te doen hij zelf moest de gordel dragen en niemand mocht dit weten.
Vooraf:
Jord, Barda en Jasmine zijn bij een huisje gekomen waar een half afgebroken bordje stond met bel wacht kom erop.
Ze liepen gewoon door en kwamen daarna in drijfzand terecht.
Ik lees nu verder van blz. 42 tot blz. 44
LEZEN
Schrijfster: Emily Rodda
Emily Rodda was als een klein meisje al dol op lezen en natuurlijk ook schrijven van verhalen.
Het waren natuurlijk ook haar lievelingsvakken op de basisschool.
Thuis schreef ze vooral toneelstukjes en haar twee broers voerde die uit.
Toen Emily Rodda ouder werd vond Emily haar schrijf kunsten helemaal niet mooi en stopte met het schrijven van verhalen en toneelstukjes.
Tot ze haar verhalen ging voorlezen aan haar kinderen toen herinnerde ze zich hoe graag ze had geschreven.
Ze schreef toen twee verhalen ze ontdekte toen dat veel mensen de verhalen leuk vonden en schrijven werd toen weer haar hobby.
Haar eerste boek kwam in 1984 uit en ze had door de week natuurlijk ook een baan als redacteur bij een uitgeverij.
Na tien jaar dus in 1994 werkte ze alleen maar als schrijver.
Tekenares: Kate Rowe
Ik heb op allemaal site’s gezocht, maar ik kon niks over haar vinden
Ik heb ook nog een plaatje:
het lucht je hart topic ;) 1237215712-270
Zo dat was het plaatje dus wat ik rond laat gaan.
Ik heb hem helemaal zelf bewerkt.

Geef maar een cijfer als je wilt Wink
he nu kom ik op een idee wacht maar je zult het vanzelf zien *Kijkt met geheimzinnige ogen rond.*
Terug naar boven Ga naar beneden
Murtagh

Murtagh


Man Aantal berichten : 160
Leeftijd : 29
Woonplaats : Jaaa...
Registration date : 12-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 23
Extra kracht: Kan dingen laten zweven en ergens heen sturen.
Partner: -

het lucht je hart topic ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het lucht je hart topic ;)   het lucht je hart topic ;) I_icon_minitimema 16 maa 2009, 10:37 am

Goed boekverslag Wink ik heb wat info over Kate Rowe gevonden (binnen 30 seconden, dus je had blijkbaar gewoon niet goed gezocht -.-)
http://www.katerowe.com/bio.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikkie

Nikkie


Vrouw Aantal berichten : 154
Registration date : 14-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 16
Extra kracht: het is niet echt een kracht maar een gave met geesten praten.
Partner: nee nog niet

het lucht je hart topic ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het lucht je hart topic ;)   het lucht je hart topic ;) I_icon_minitimema 16 maa 2009, 10:42 am

hihihihihi kan wel XD.
ik haat meestal zoeken, maar wat voor een cijfer zou je het geven?
ooit gehoord van engels?
kan ik nog lang niet zo goed ik zit pas in groep 8 en we hebben nog niet echt heel veel engels gehad, maar wel de standaard woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Murtagh

Murtagh


Man Aantal berichten : 160
Leeftijd : 29
Woonplaats : Jaaa...
Registration date : 12-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 23
Extra kracht: Kan dingen laten zweven en ergens heen sturen.
Partner: -

het lucht je hart topic ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het lucht je hart topic ;)   het lucht je hart topic ;) I_icon_minitimema 16 maa 2009, 10:49 am

Ik zou het een 7,5 geven, en ik stuur je wel een PB met de vertaling, ok?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikkie

Nikkie


Vrouw Aantal berichten : 154
Registration date : 14-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 16
Extra kracht: het is niet echt een kracht maar een gave met geesten praten.
Partner: nee nog niet

het lucht je hart topic ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het lucht je hart topic ;)   het lucht je hart topic ;) I_icon_minitimema 16 maa 2009, 10:52 am

oke maar mamma heeft het al uitgeprint en de rest heb ik al uit mijn kop geleerd en ik heb hem morgen en dat krijg ik echt niet in mijn hoofd.
o laat maar XD.
wacht ik heb net een tekening gemaakt wat ik van plan ben om op het bord te tekenen alleen zal ik er niet helemaal de tijd voor hebben maarja.
hij is nogal te groot sorry.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





het lucht je hart topic ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het lucht je hart topic ;)   het lucht je hart topic ;) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het lucht je hart topic ;)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» avatar en onderschriften aanvraag topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animevampires :: Algemeen :: Off game :: Babbelhoekje-
Ga naar: