Animevampires
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Live as a vampire...
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nou heb ik zelf een probleem...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ino

Ino


Vrouw Aantal berichten : 160
Registration date : 14-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 17 jaar
Extra kracht: Het weer.
Partner: Nee

Nou heb ik zelf een probleem... Empty
BerichtOnderwerp: Nou heb ik zelf een probleem...   Nou heb ik zelf een probleem... I_icon_minitimedi 31 maa 2009, 1:31 pm

Ino liep rustig door het bos. Verderop zag ze iets glinsteren en ze kwam bij het meer uit. Ze keek glimlachend naar de maan die haar licht over het meer liet schijnen. Ino bleef rustig bij de rand van het water staan en keek in het rond. Opeens hoorde ze geritsel en ze draaide zich met een ruk om. Een man stond haar rustig aan te kijken maar Ino vertrouwde het niet helemaal. ''hallo jongedame wat doe jij zo alleen hier snachts?'' vroeg de man. ''eh ik loop gewoon wat rond'' antwoorde Ino wantrouwend. De man keek vriendelijk maar had ook iets eigenaardigs. Ino liep weg van het water en de man liep naar haar toe. Hij deed eerst rustig maar opeens pakte hij Ino bij de nek. Ino schrok zo dat ze er niet eens aan dacht om te teleporteren. ''zo vampiertje dus jij denkt nog te kunnen leven hier he ik dacht het mooi niet'' zei de man en keek Ino strak aan. Ino keek hem met grote ogen aan en verstijfde. De man duwde Ino tegen de grond en hij opende zijn koffer. Hij haalde een prik tevoorschijn en in een snelle beweging prikte hij Ino in haar arm. Ino gilde kort en de man stond op. ''sterf vredig vampiertje'' zei de man grijnsend en ging achter een boom staan. Misschien ging Ino wel hulp halen en dan kon de man nog meer vampieren te pakken nemen. Ino wou gaan opstaan maar opeens hoorde ze een oorverdovende piep in haar oren. ''argh wat is dit?'' vroeg ze aanzich zelf. Ze zakte op de grond en ze sloeg haar armen om haar hoofd. Opeens voelde ze haar lichaam gloeiend heet worden en het had een brandend gevoel. Hoe kon dit nou gebeuren? Wat was die prik geweest? Hoe kon het dat ze hier niet tegen kon? Ino kon niet lang meer tegen die piep het maakte haar gek en het deed pijn net zoals dat brandende gevoel. Ze ging liggen en ademde zwaar. Ze wist niet wat er met haar gebeurde, maar het leek helemaal niet goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikkie

Nikkie


Vrouw Aantal berichten : 154
Registration date : 14-03-09

Vampier profiel
Leeftijd: 16
Extra kracht: het is niet echt een kracht maar een gave met geesten praten.
Partner: nee nog niet

Nou heb ik zelf een probleem... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nou heb ik zelf een probleem...   Nou heb ik zelf een probleem... I_icon_minitimewo 01 apr 2009, 6:49 am

Nikkie hoorde een gil en rende er meteen op af toen ze bij een meisje kwam dat op de grond lag en zwaar ademde schrok ze enorm.
"Wat is er gebeurd?" vroeg ze terwijl ze het voorhoofd voelde van het meisje.
Ze was gloeiend heet echt niet te geloven.
De man kwam tevoorschijn en liep op haar af.
"En jij dacht haar te kunnen helpen nou niet dus." zei de man.
Opeens begon hij kwaadaardig te laggen en pakte ook een prik tevoorschijn hij was gek geworden.
"Wat gaat u doen?" vroeg ze geschrokken.
De man zei alleen niks hij liep gewoon dreigend op haar af na een tijdje had hij Nikkie te pakken het was een andere prik dan Ino had gekregen.
"Sterf samen met dat vampiertje." zei hij met een kwaadaardige lach op zijn gezicht.
"Nee sterf jij maar." zei Nikkie en pakte de spuit af en spoot het laatste beetje in de man die blijkbaar ook een vampier was.
Nikkie begon zich slap te voelen en de man die keek raar naar Nikkie die na een tijdje in haar nek beet.
"Nou ben jij een van mij een slechtaardige vampier." zei hij met een grijns en haalde met een ander spuitje het vocht dat hij in haar had gespoten weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nou heb ik zelf een probleem...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animevampires :: De stad en het gebied eromheen. :: Het meer-
Ga naar: